Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Techniki "Medic-Nin"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:36, 13 Sty 2009    Temat postu: Techniki "Medic-Nin"

Techniki:

Gedokuyaku

Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny.

Ranga: D
Czas: 9h
D - 5%, C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Chiyute bo jutsu

Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją Chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.

Ranga: C
Czas: 15h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Experimental bodies

Jest to technika dzięki której możemy zapieczętować ciała zabitych shinobi w zwoju.Po zapieczętowaniu ciało nie ulega rozkładowi dzięki czemu możemy w dowolnym momencie użyć ciała i eksperymentować na nim.

Ranga: C
Czas: 18h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%

Deri gaidoku no jutsu

Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.

Ranga: B
Czas: 23h
B - 5%, A - 4%, S - 3%

Naosute no jutsu

Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż poprzedniczka.

Ranga: B
Czas: 26h
B - 4%, A - 3%, S - 2%

Chakra no mesu

Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego Jutsu koncentruje Chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.

Ranga: B
Czas: 28h
B - 3%, A - 2,5%, S - 2%

Shikon no jutsu

Ta technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci". Dzieje się tak dlatego, że ninja używający "Shikon no jutsu" zdolny jest zatrzymać puls krwi oraz oddech na wiele minut. Technika stosowana jedynie przez najwyższej rangi medyków.

Ranga: B
Czas: 31h
B - 6%, A - 5%, S - 3,5%

Koiyasute no jutsu

Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.

Ranga: A
Czas: 35h
A - 4,5%, S - 3,5%

Jika Jukusei

Jika Jukusei jest techniką używaną przez Kabuto. Gdy Kabuto pod czas walki zostanie dosyć poważnie zraniony, może zastąpić stare komórki nowymi. Technika ta zabiera sporo Chakry.

Ranga: A
Czas: 39h
A - 8%, S - 6,5%

Naikairai no justu

Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu. Nie możemy używać technik, które znał denat.

Ranga: A
Czas: 42h
A - 10%, S - 7%

Chikatsu saisei no jutsu

Technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowany będzie umieszczony w centrum kwadratu zaznaczonego z obrządkami dla postępowania. Jeden medyczny ninja siądzie w każdym kącie, by w razie czego pomóc w procesie przekształcenia komórki (np gdyby jednemu z medyków zabrakło Chakry itp.).

Ranga: A
Czas: 45h
A - 25%, S - 20%

Toshigaro andoksu no jutsu

Technika polega na odmłodzeniu innej osoby.

Ranga: A
Czas: 47h
A - 6%, S - 5%

Jintai sosei no jutsu

Bardzo zaawansowana technika medyczna. Polega na odbudowie zniszczonych, oderwanych, odciętych itd kończyn (ręce, nogi). Jest to wygodna technika bo nie potrzeba żadnych pieczęci, ale Jutsu pochłania strasznie dużo chakry. Takie odbudowywanie wymaga skupienia i czasu.

Ranga: S
Czas: 55h
S - 13%

Kiseki

Kiseki jest jedną z najdoskonalszych technik uzdrawiających. Wymyślona przez medyków po serii wojen obfitujących w wielkie straty na ludziach. Udało się im stworzyć technikę, która na polu walki spisuje się wręcz idealnie - jest szybka i skuteczna, dużo wydajniejsza od standardowych technik leczących. Za pomocą techniki medyczny shinobi leczy wszystkich jego sprzymierzeńców znajdujących się w promieniu paru do maksymalnie parunastu metrów. By zmniejszyć dość duży koszt techniki, medycy zbierają się w jednym punkcie i inkantują technikę jednocześnie; koszt jest wtedy dzielony przez liczbę medyków. Z każdym dodatkowym medykiem wzrasta także zasięg techniki.

Ranga: S
Czas: 70h
S - 15%

Ninpou: Souzou saisei

Technika, która ściśle wiąże się z Tsunade i może być wykonana tylko przez nią. Polega ma uwolnieniu leczniczej Chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała (w przypadku Tsunade jest to czoło). Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenerację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.

Ranga: S
Czas: 100h
S - 10% - uaktywnienie skumulowanej energi życiowej i 50h jak chce się mieć ją skumulowaną w jakimś miejscu na ciele

Tensei no jutsu

Jest to technika odkryta przez Chiyo. Jako Ninja marionetkarz, przez wiele lat w czasach młodości, ona i inni Shinobi szukali sposobu, żeby ożywić swoje marionetki. Podczas tych poszukiwań Chiyo odkryła tę technikę. Polegała ona na przekazaniu swojego własnego życia martwej osobie. W ten sposób nieżywa osoba wracała do życia, jednakże użytkownik jutsu tracił za to swoje. Jutsu to więc wymaga wielkiego poświęcenia. Chiyo wskrzesiła w ten sposób Gaarę, za co dała swoje własne życie.

Ranga: S
Czas: 150h
S - 100% - Po tej technice umieramy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin