Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Bijuu i Jinchuuriki.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady / Instrukcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:38, 19 Sty 2009    Temat postu: Bijuu i Jinchuuriki.

Bijuu i Jinchuuriki
Demony bedzie mozna zdobywac poprzez eventy, lub jakis inny sposob znany adm, niedostepny do informacji publicznej.

Shukaku (1 ogon)

Jest to pustynny demon przypominający szopa. Miał być tajną bronią Sunagakure, która wbrew oczekiwaniom Kage, nie była łatwa do kontrolowania. Ma dosyć ekstrawagancką osobowość i jest obdarzony czarnym poczuciem humoru.

1 Poziom kontroli:
Połowa twarzy oraz ręka pokrywa się piaskiem, przez co można ją rozciągnąć i różnorodnie manipulować. W tej postaci jest się szybszym.
2 Poziom kontroli:
Większa część ciała pokrywa się piaskiem. Na tym poziomie osoba jest miniaturką demona.
3 Poziom kontroli:
Cała postać jest dużych rozmiarów. Wygląda identycznie jak demon dodatkowo osoba ma dowolną kontrola nad piaskiem, w tym możliwość burzy piaskowych.
4 Poziom kontroli (ostateczny):
Przebudzenie demona... Wymaga użycie jutsu sztucznego snu, wtedy posiadacz traci całkowicie kontrolę, a demon steruje własnym ciałem.
Dodatkowe:
+ Piaskowa ochrona (Suna no tate)
+ 80% do stanu chakry posiadacza
- Posiadacz nie może zasnąć by nie obudził się demon.


Nekomata (2 ogony)

Demon przybierający postać ognistego, dwu ogoniastego kota. Nazywany też "Żyjącym Duchem". Legendy mówią, że Nekomata jest pupilem Boga Śmierci. Nekomata żywi się duszami zmarłych ludzi, może przywołać je by walczyły dla niego. Do pożerania dusz zmarłych używa trzeciego oka na czubku głowy. Pozwala posiadaczowi przyzwać zza światów zmarłych shinobi, ale mogą oni używać wyłącznie taijutsu.
Symboliczny element: Ciemność (Bóg Ciemności)

1 Poziom kontroli:
Niewielka warstwa chakry demona pokrywa nasze ciało a my stajemy się szybcy i zwinni jak kot.
2 Poziom kontroli:
Siła znacznie wzrasta… Możemy przywołać jakąś osobę, którą zabiliśmy.
3 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Możliwość Przywołania jednego z 5 wojowników[na poziomie Jounina] (każdy z nich odpowiada żywiołowi, czyli Katon, Suiton, Doton, Raiton, Fuuton. [raz na walkę]) żyją dwie tury bądź do śmierci. Dodatkowo możemy miotać kule ognia z ust.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Dwa Ogony)**
Pokrywa nas gruba warstwa mrocznej chakry. Wraz z pojawieniem się ogona otwiera nam się trzecie oko, a my zyskujemy możliwość Przywołania 3 Dowolne osoby (martwe) [Na 3 Posty albo do ich śmierci] Spojrzenie tym okiem może sparaliżować na jeden post. Ofiara nie może nic zrobić, chyba że posiada jakąś potężną siłę.
Dodatkowe:
+145% do stanu chakry posiadacza


Isonade (3 ogony)

Przypomina żółwia, lecz prawdopodobnie autor opierał się na wyglądzie Kappy lub Genbu. Isonade to demon o wyglądzie potwora morskiego (żółwia), z ostrym rogiem na czole, o trzech ogonach i płetwach. Isonade ma podwładną rybę o imieniu "Samehada". Przyłącza się ona do żołądka Isonade i pochłania z niego pokarm by wytworzyć ogromne zapasy chakry.
Symboliczny element: Woda (Bóg Wody)

1 Poziom kontroli:

Wypływa z nas chakra tworząc na naszych plecach coś w rodzaju skorupy, która jest niemal nie do przebicia.
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pojawia się pierwszy ogon oraz możliwość generowania niezliczonej ilości wody która może posłużyć do wodnych technik (przeciwnik też może jej używać).
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Siła posiadacza wzrasta, wraz z pojawieniem się drugiego ogona ma on w pewnym sensie kontrole nad wodą.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Trzy Ogony)**
Posiadacz niemal zmienia się w rybę, poruszą się z niesamowitą szybkością wodzie, jego ciało pokrywa się łuskami. Dodatkowo pozwala przyzwać rybę "Samehada", która co 5 tur odnawia 25% naszej chakry (czyli 5% na turę) oraz może użyć podczas walki 5 jutsu sution, których nie zna.
Dodatkowe:
+100% do stanu chakry posiadacza
+ możliwość pływania pod wodą bez oddychania.


Sokou (4 ogony)

Demon jest bardzo toksyczny, wszystko wokół niego umiera lub więdnie. Legenda mówi, że jeśli Sokou zaśnie przy Wulkanie Fuji, chrapaniem może doprowadzić wulkan do erupcji.
Gdy demon jest aktywny użytkownikowi demona wyrastają pazury i kły zatrute jadem. Ugryzienie lub zranienie przeciwnika znacznie Go osłabia i powoli zatruwa. Oprócz tego, gdy użytkownik znajdzie się blisko klonów, to one znikają. Pozwala użytkownikowi ślizgać się po ziemi z wielką szybkością. Symboliczny element: Trucizna.

1 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)
Z posiadacza zaczyna wypływach chakra kształtując się w skrzydła. Możemy dzięki nim używać technik wymagających wachlarza nawet go nie posiadając.
2 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie. Każde jego dotknięcie jest żrące, a natura wokoło umiera, gnije.
3 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Potrafi nim pluć.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi, po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy. (możemy je kontrolować)
Dodatkowe:
+ 130% do stanu chakry posiadacza
+ Odporność na wszystkie trucizny


Hokou (5 ogonów)

Hoko to demon wyglądający jak pięcio ogoniasty pies o białej sierści. Każdy z jego pięciu ogonów reprezentuje inny żywioł: Wiatr, Wodę, Ziemię, Elektryczność i Ogień. Użycie tych ogonów może spowodować katastrofalne szkody, a uderzenie wszystkimi naraz powoduje bardzo potężne trzęsienie ziemi. Hoko może czerpać elementalną energię z natury. Hoko jest także Bogiem Iluzji. Houkou chętnie niszczy naturę, aby uzyskać moc tych elementów, której tak bardzo pragnie.
Symboliczny element: Iluzja (Bóg Iluzji)

1 Poziom kontroli: (Jeden ogon)
Gdy wypłynie z nas chakra i ukształtuje się pierwszy ogon, nasze zmysły wyostrzają się.
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)
Mamy możliwość użycia 5 technik żywiołowych nawet jeśli ich nie potrafimy.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)
Można wchłonąć technikę przeciwnika i zaabsorbować ją regenerując chakrę.
4 Poziom kontroli: (Cztery Ogony)
Możliwość wytwarzania trzęsień ziemi. Zmniejszona podatność na obrażenia od technik żywiołowych.
5 Poziom kontroli (ostateczny): (Pięć Ogony)
Posiadacz ma niemal nieograniczoną władzę nad żywiołami, można wywołać, dowolną katastrofę przyrodniczą. Oczywiście kosztem chakry.
Dodatkowe:
+ 160% do stanu chakry posiadacza
+ Gdy demon jest aktywny jego posiadacz pobiera chakrę z natury (5 na turę)

Mistrz GenJutsu ( trudniej jest sie z nich wydostać)


Raijuu (6 ogonów)

Raijuu jest Bijuu o wyglądzie łasicy, ma cztery nogi i bardzo ostre pazury. Jego wycie brzmi jak grzmot. Pierwotnie był Bogiem Gromu, ale z powodu mocy Yamata no Orochi zmienił się w bestię. Wszystkie jego ogony są najeżone jak uderzające w ziemię pioruny. Raiju może uwolnić ogromne zasoby energii elektrycznej podczas walki. Odgłos jego płaczu przypomina odgłosy burzy. Może się przemieszczać pod postacią kuli ognia lub wyładowań elektrycznych (pioruna kulistego). Zazwyczaj demon jest spokojny, tylko podczas burzy uaktywnia się i może być niebezpieczny.
Symboliczny element: Grom (Bóg Gromu)

1 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)
Gdy wypłynie z nas świecąca na błękitno chakra i uformuje się pierwszy ogon w koło nas powstają chmury burzowe, a techniki Ration zabierają dwa razy mniej chakry.
2 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)
Pozwala zmienić się w ognistą kula lub piorun kulisty, przez co możemy znacznie szybciej się poruszać. Dodatkowo możemy kontrolować chmury burzowe które są nad nami i wysyłać pioruny na przeciwników.
3 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)
Możliwość zmiany w piorun kulisty. Można w nim latać oraz błyskawicznie sie poruszać.
4 Poziom kontroli: (Cztery Ogony)
Możliwość wchłaniania ataków elektrycznych przeciwnika bądź z chmur regenerując 3% chakry na turę.
5 Poziom kontroli (ostateczny): (Sześć Ogonów)
Gdy pobędziemy trochę na poziomie 4 ogonów, po pewnym czasie ostatnie dwa pojawiają się jednocześnie. Na tym poziomie w naszym ciele jest mnóstwo energii elektrycznej i możemy atakować nią falami. Fala taka przysmaża, odrzuca i razi wszystko w okół nas. Po takim ataku teren jest zniszczony.
Dodatkowe:
+ 180% do stanu chakry posiadacza
+ W formie pioruna kulistego poruszamy się w takim tempie, że wszystko wydaje nam się wolne i możemy uniknąć ataku (coś w stylu sharingana xD)

Kaku (7 ogonów)

Ma siedem ogonów i jest najmniejszym ze wszystkich dziewięciu demonów, ale za to jest najbardziej ukradkowym i najbardziej przebiegłym demonem. Potrafi maskować się w glinie, bardzo trudno go wtedy wykryć. Kaku poluje pod ziemią, zawalając ziemię pod swoimi ofiarami. Na zewnątrz, może przemienić się w dowolną istotę, jeśli ma wystarczająco dużo gliny, którą czerpie z ziemi.
Symboliczny element: Ziemia (Bóg Ziemi)

1 Poziom kontroli: (Jeden ogon)
Możemy wejść pod ziemię i poruszać się z dużą szybkością. (większa niż przy użyciu jutsu)
2 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Za pomocą gliny (z ziemi pod nami) możemy zmienić się w dowolną osobę lub przedmiot. Nie będzie dało się nas w żaden sposób odróżnić.
3 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie. Można tworzyć ściany, bronie czy też armię. Limit zależy włącznie od jej zasobów w pobliżu.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
5. Poziom kontroli: (Pięć Ogonów)
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
6. Poziom kontroli: (Sześć Ogony)
Zużywając całą glinę z otoczenia można zregenerować 100 swoją chakrę o 100%
7. Poziom kontroli (ostateczny): (Siedem Ogonów)
Posiadacz może wywołać zapadanie się ziemi na ogromnym obszarze. Kto tam wpadnie, ma nikłe szanse na wydostanie się. Dodatkowo może użyć 5 technik żywiołu ziemi nie znając ich.
Dodatkowe:
+ 230% do stanu chakry posiadacza


Hachibi (8 ogonów)

Yamata no Orochi jest Bijuu
W przeciwieństwie do japońskich mitów demon ten przybrał formę byka z ośmioma ogonami. Każdy ogon można zamienić na idealną kopię Jinchuuriki.
Symboliczny element: Diabeł.

1 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)
Zwiększony refleks i szybkość. Chakra działa leczniczo na rany użytkownika. Zwiększone umiejętności manualne pozwalają walczyć nawet 7 mieczami.
2 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)
Pojawia się drugi ogon. Ciało Jinchuuriki zostaje pokryte "płaszczem" stworzonym z chakry. Użytkownik może wytworzyć z niej olbrzymie kończyny.
3 Poziom kontroli: (Cztery Ogony)**
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Osiem Ogony)**
Liczba ogonów mnoży się przez dwa. Posiadacz demona jest niesamowicie szybki. Osiem głów pozwala mu na obserwowanie terenu z każdej strony, a 16 kończyn na niesamowicie szybkie ataki.

Dodatkowe :
+ 280% do stanu chakry posiadacza
+ Jinchuuriki może się podczas walki wskrzesić (raz na walkę, można wtedy korzystać max z 2 poziomu kontroli, i posiada się tylko swoją chakre)


Kyuubi (9 ogonów)

Najsilniejszy ze wszystkich demonów. Machnięciem ogona niszczył góry, a także powodował trzęsienia ziemi. Demon jest bystry i wymowny, ma ciętą, sadystyczną osobowość. Wszakże posiada też poczucie sprawiedliwości i ciut honoru. Celem Kyubiego jest odnalezienie i zabicie tego, który zbudził go ze snu oraz osoby, która go wcześniej zapieczętowała. Kyubi zna Uchiha Madarę i jego zachowanie wskazuje na to, że trochę się go boi. Po tym jak Sasuke wtargnął do umysłu Naruto Kyubi stwierdził, że Madara był potężniejszy i bardziej zły niż on sam. To prawdopodobnie Madara przywołał Kyubiego, żeby ten zaatakował Konohę (wydarzenia z początku serii).
Symboliczny element: Ogień (Bóg Ognia)

Ten demon nie jest dostępny.

Jinchuuriki / Posiadacze

Ichibi no Shukaku :
Nibi no Nekomata :
Sanbi no Isonade :
Gobi no Hōkō :
Rokubi no Raijū :
Shichibi no Kaku :
Hachibi :
Kyūbi no Yōkō :


by Aru

edit: Ryo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Pon 20:05, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady / Instrukcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin