Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Klan "Kamizuru"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:01, 16 Sty 2009    Temat postu: Klan "Kamizuru"


Klan ten od wieków zamieszkuje osadę Iwa-Gakure. Ich linia krwi jest dosyć ciekawa. Mianowicie posiadają oni kontrolę nad pszczołami. Mogą wydawać im rozkazy, posługiwać się nimi w walce, wykorzystywać je do innych spraw.
Podczas wojny wiosek, klan walczył ze swoim rodowym wrogiem - Konohańskim Klanem Aburame. Niestety ograniczeniu jedynie do pszczół Hachiwaizu przegrali tę walkę. Od tamtej pory jednak wykształcili w sobie więcej pszczelich technik, więc teraz szanse na wygraną byłby mniej więcej równe.
Klan ma własne osiedle (wieki ogród z ulami i domkami), na którym mieszka. Są szanowani w wiosce, Tsuchikage ma do nich zaufanie, a cywile wiedzą, że Hachiwaizu zawsze będą bronić wioski.

Kekkei Gekai:
Kontrola nad pszczołami

Umiejętności klanowe:

Hachi no Kuru

Pierwsza podstawowa umiejętność klanu Hachiwaizu. Przywołanie roju pszczół z pobliskiej okolicy, poprzez wysłanie specjalnej fali, na którą reagują tylko owady. Czasem może przylecieć jedna pszczoła, a czasem cały rój wraz z królową. Czas przybycia jest także zależny od terytorium, w którym znajduje się Pszczelarz. Wiadomo, że na trawiastych terenach szansa będzie o wiele większa, ale na pustyni, praktycznie znikoma.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.


Hachi no Yuku

Druga podstawowa umiejętność klanu Hachiwaizu, porozumiewania się z pszczołami. Wysłane badają teren, szukają potencjalnych przeciwników i ich kryjówki oraz badają teren pod kątem dogodnych miejsc do walki, po czym przynoszą wszystkie informacje z powrotem do właściciela. Pszczelarz może im wydawać także inne rozkazy.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.


Techniki klanowe:

Hachifuki no Jutsu

Technika polegająca na wypluciu z ust pszczół, które zawierają w swoim długim i ostrym żądle, śladowe ilości trucizny. Jeżeli trucizna przedostanie się do organizmu przeciwnika, może zostać usunięta przy pomocy antidotum, przeczekania i przeżycia jej skutków, wyssania krwi lub ewentualnie, amputacji całej kończyny.
Ranga technik: C
Czas nauki: 17h

C - 1.5% B - 1% A - 0.5% S - 0.25%

Hachi Sekkou no Jutsu

Technika wysyłająca specjalną pszczołę zwiadowcę, która pozostawia po sobie ślad w postaci miodu. Pozostałe pszczoły są w stanie podążać za nią przez kilka dni i nocy. Można wysłać więcej pszczół. Wadą techniki jest to, że pszczoła, gdy lata może zostać łatwo wykryta i celny atak pozbawi ją życia.
Ranga technik: C
Czas nauki: 20h

C - 2% B - 1.5% A - 1% S - 0.5%

Hachi Kazumi no Jutsu

Technika przywołująca chmarę nieszkodliwych, małych pszczół, latając wokół oczu przeciwnika, ograniczają jego pole walki, a także pole widzenia. Rozpraszają jego uwagę, a zaatakowane oblepiają go niewielką ilością miodu. Mogą także spowalniać pościg. Zależnie od włożonej chakry, pszczół może być więcej, co tym samym daje skuteczniejszy efekty.
Ranga technik: C
Czas nauki: 25h

C - 5% B - 4% A - 3% S - 2%

Hachimitsu no Jutsu

Hachimitsu no Jutsu to podstawowa ofensywna technika klanu Hachiwaizu. Shinobi uwalnia chmarę pszczół, które lecą na przeciwnika. Większość z nich to tylko nieszkodliwe owady, które oblepiają wroga kleistą substancją, ale wśród nich poukrywane są pszczoły żądlące niebezpieczną trucizną.
Ranga technik: C
Czas nauki: 28h

C - 6 % B - 5% A - 4% S - 3%

Hachi Bunshin no Jutsu

Są to klony wytworzone z miodu, lepkiej substancji, którą produkują osy i pszczoły. Klon jest zdolny do ataku i może używać wszystkich technik postaci, ale ma zaledwie 1/10 wytrzymałości oryginału. Gdy ginie, wybucha i obkleja wszystkich naokoło miodem, zmniejszając ich zręczność i szybkość.
Ranga technik: C
Czas nauki: 31h

Za jednego klona: 3% A - 2% S - 1% - maksymalna ilość utrzymywanych klonów: 10

Suimin Hachi no Jutsu

Pszczelarz wybiera spośród roju jedną z pszczół, obdarzoną toksycznym środkiem usypiającym. Pszczoła leci do celu dopóki nie trafi w szyję przeciwnika. Użądlenie spowija ofiarę ciężkim snem.
Ranga technik: C
Czas nauki: 34h

Za jednego klona: B - 5% A - 4% S - 3%

Hachibou no Jutsu

Atakujący posyła w kierunku wroga kilkanaście do kilkudziesięciu wielkich pszczół. Pszczoły te zamieniają się w bardzo gęsty miód, który po zetknięciu z ciałem przeciwnika, unieruchamiają go.
Ranga technik: B
Czas nauki: 38h

Za każde 10 pszczół: B - 4% A - 3% S - 2% - maksymalna ilość wysłanych pszczół: 30

Hachi Senbon no Jutsu

Żądła wywołanych owadów wystrzeliwują, raniąc przeciwników iglicami, które wyglądem i wielkością zbliżonymi są do senbonów.
Ranga technik: B
Czas nauki: 38h

B - 5.% A - 4% S - 3%

Hachi Bakudan no Jutsu

Do uwolnionych przez postać pszczół, przyczepione są wybuchowe notki. Po zetknięciu owadów z celem następuje wybuch. Jest to technika mogąca wyrządzić duże zniszczenia w małym czasie.
Ranga technik: A
Czas nauki: 42h

Czakra za każde 10 pszczół z notkami: A - 5% S - 4%

Mitsubachimitsu no Jutsu

Zaawansowana technika klanu Hachiwaizu, polegającą na przywołaniu chmary wielkich szerszeni. Atakujący posyła ich na wroga aby żądląc go i kłując zadały mu poważne rany. Niektóre z nich posiadają w swych żądłach pokaźne dawki trucizny. Pokonane szerszenie zamieniają się w miód oblepiający wroga.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h

A - 5% S - 4%

Hachi no Tate

Zaawansowana technika defensywna. Pszczoły nie odstępują nas na krok, a jeśli ktoś zaatakuje nas techniką dystansową, niezależnie od nas tworzą gęstą ścianę by zniwelować atak. Do ciągłego działania trzeba cały czas uwalniać nowe owady, co może być trochę męczące.
Ranga technik: A
Czas nauki: 50h

A - 5% S - 4%

Hachi Kisaki

"Królowa pszczół" to gigantycznych rozmiarów owad, który powstaje z miodu pszczół Hachiwaizu. Służy jako wierzchowiec na długich dystansach oraz pomocnik w walce na bliższych. Duża, szybka i ogromnie silna. Posiada własny zestaw ataków, który może łączyć wraz z Pszczelarzem z Hachiwaizu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 80h

S - 10%

Ataki przywołanej pszczoły:

Ojoo Hari
Atak pszczelim żądłem. Ostre jak stal, duże niczym miecz, zatrute toksycznymi środkami. Odcięte, zrasta się ponownie z miodu królowej.
Ranga technik: S
Czas nauki: Dostajemy ją na start wraz z opanowaniem techniki.


Haniigawa
Technika polegająca na wypluciu miodowej rzeki, która potem zaczyna twardnieć. Złapane w nią ofiary zostają owinięte twardymi kokonami z miodu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h


Hachi no Su
Technika wyzwalająca ogromne ilości miodu, z których powstaje wielki ul. Może posłużyć za kryjówkę lub do obrony przed atakiem.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h


Jihachi Kuchiku
Gdy Królowa Pszczół straci za jednym razem całe życie, może eksplodować miodową bombą.
Ranga technik: S
Czas nauki: 50h


By Noana & Santana & Ansha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin