Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Klan "Majutsushi"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:05, 16 Sty 2009    Temat postu: Klan "Majutsushi"


Najliczniejszy klan w Wiosce Piasku, mimo to nie są jakoś specjalnie silni. Są zwykłym szarym klanem, których techniki można by uznać za „zagapione” od Ayasturi no Tsukiai, bowiem polegają one na przyzwaniu, a następnie kontrolowaniu drewnianych lalek. Do złudzenia przypominają te, których dużo można znaleźć na placu treningowym. Ich umiejętności pozwalają na naprawianie lalek przy pomocy chakry, wzmacnianiu, a także scalaniu, dzięki czemu tworzą więzienia. Te z kolei mogą być pełne różnorodnych pułapek, od zwykłych, dostępnych dla wszystkich shinobi, po klanowe. Silniejsi członkowie tworzą własne pułapki. Niekiedy przekazują je innym, tak, aby technika nie odeszła w zapomnienie, a co za tym idzie: ich poświęcenie nie poszło na marne.
To, co wyróżnia ich z tłumu to charakter: prostolinijność, otwartość. Wszystko mówią wprost, nie ukrywają nic, szczególnie przed najbardziej zaufanymi przyjaciółmi. Jeżeli jednak zostaną przez kogokolwiek zdradzeni mogą pokazać się od ich najgorszej strony: są bardzo mściwi. Jeżeli jednak już mają się na kimś mścić, to musi to być poważny powód. Od najmłodszych członkowie uczeni są szacunku do starszych, rówieśników. Zdarzają się jednak wyjątki od tej zasady. Są w klanie ludzie, którzy swoim zachowaniem nie świadczą o przynależności rodzinnej.
Są bardzo szanowani, głównie dlatego, że i oni szanują innych, a ich głos w radzie ma dużą wartość.

Kekkei Gekai:
Kontrola drewnianych lalek

Techniki klanowe:

Mokusei Kairai Kuchiyose no Jutsu

Przyłożywszy ręce do ziemi Majutsushi przyzywa kilka lalek w „stanie surowym”. Są one potem – przy pomocy kolejnych technik – wykorzystywane do walki z przeciwnikiem.
Ranga technik: D
Talent


Kairai no Ohitsuji no Jutsu

Technika wykorzystująca lalkę jako taran. Lalka „upada” na ręce i nogi, po czym głowa odchyla się do tyłu. Kolejna akcja to już szarża na przeciwnika. Po uderzeniu, bądź chybieniu lalka wraca do swej zwykłej postawy.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h

B - 4% A - 3% S - 2%

Ugoki no Kairai no Jutsu

Przy pomocy specjalnych notek, Majutsushi może „ożywić” lalkę, a następnie swobodnie kontrolować jej ruchy.
Ranga technik: B
Czas nauki: 36h

B - 4% A - 3% S - 2%

Noborizaka no Kairai no Jutsu

Dzięki tej technice umiejętności lalki zwiększają się. Atakuje szybciej, mocniej i celniej.
Ranga technik: B
Czas nauki: 39h

B - 6% A - 5% S - 4%

Gufuu no Kairai no Jutsu

Lalka zaczyna szybko kręcić się wokół własnej osi, wcześniej rozkładając ręce na boki. Poruszając się do przodu ma na celu zranienie jak największej liczby przeciwników.
Ranga technik: B
Czas nauki: 39h

Utrata chakry za wprawienie jednej kukły w obroty: B - 3% A - 2% S - 1%

Mokudabi no Jutsu

Wzmacnia lalki, reperując jej rozbite części i wzmacniając chakrą drewno. Po użyciu tej techniki lalki ciemnieje.
Ranga technik: B
Czas naukit 42h

B - 7% A - 6% S - 5%

Mokusei Joukaku no Jutsu – Ichiban Taira

Technika polega na zamknięciu wroga w drewnianym zamku, złożonym z lalek, lub przyzwanego, już gotowego.
Ranga technik: A
Czas nauki: 44h

A - 5% S - 3%

Mokusei Joukaku no Jutsu – Daini Taira

Technika ulepszenia wcześniej stworzonego zamku. Dobudowywane są dwa pięta, ściany stają się grubsze. Na każdym piętrze znajdują się pułapki w postaci kolców i drewnianych kukieł.
Ranga technik: A
Czas nauki: 44h

A - 8% S - 5%

WanaJutsu: Hibana

Kolejna technika pułapek, działająca tylko na terenie zamku. Gdy tylko osoba weń zamknięta zbliży się/dotknie ściany zostaje porażona wiązką chakry, w postaci impulsu, który poza obrażeniami paraliżuje na od jednej do dwóch tur.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h

A - 5% S - 4%

WanaJutsu: Piripiri

Technika pułapki, wykorzystywana w zamku. „Kawałki” ścian „rozszerzają się” o dodatkowe kolce, a następnie są wystrzeliwane w kierunku przeciwnika. Każdy jeden fragment osłabia ściany.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h

A - 5% S - 4%

Hantaisha Jun Guu

Jedyne GenJutsu w klanie. Działa tylko na obszarze zamku. Jeżeli ktoś się dostanie do zamku, aby ratować drugą osobę, postrzegają siebie jako przeciwników. Jeden i drugi widzi lalkę. Technika działa jednocześnie na dźwięk. Nie mogą się porozumiewać. Jeden nie usłyszy tego, co powie drugi i odwrotnie. Technikę można przełamać, jeżeli przynajmniej jeden ze złapanych użyje silniejszego Tai-jutsu od drugiego.
Ranga technik: S
Czas nauki: 53h

A - 5% S - 4%

By Noana & Santana & Ansha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin