FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Żywiołowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adm
Wysłany: Pią 0:25, 16 Sty 2009
Temat postu: Hyouton (Lód)
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Hyouton, Hibuki no Jutsu
Technika Lodowej Broni. Polega na wytworzeniu przez wykonującego w ręce broni zrobionej z lodu, która rozpada się pod wpływem działania wysokiej temperatury, lub po 3 turach.
Ranga: D
Czas: 3h
D - 2,5%, C - 2%, B - 1.5%, A - 1%, S - 0,5%
Hyouton, Kawarimi no Jutsu
Technika Podmiany Lodu. Jest to zwykła technika podmiany, wzbogacona o element stworzenia podmienianego przedmiotu, którym tutaj jest lodowa bryła lub lodowy posąg wykonującego. Użytkownik w momencie wykonywania techniki odskakuje na kilka metrów do tyłu, podczas gdy ewentualny atak w danym momencie przyjmuje na siebie lód.
Ranga: D
Czas: 6h
D - 5%, C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Hyouton, Hyouro Kisoku no Jutsu
Technika Mroźnego Oddechu. Polega na tym, że wykonujący po zawiązaniu pieczęci wypuszcza z ust spory podmuch o temperaturze minus kilkudziesięciu stopni, który może zamrozić lub spowolnić cel, a nawet zamrozić podłoże, co daje 10% na wywrócenie się po wykonaniu jakiejkolwiek akcji przez postać stojącą na lodzie.
Ranga: C
Czas: 12h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1.5%
Hyouton, Tsubame Fubuki no Jutsu
Po zawiązaniu pieczęci wykonujący tworzy z chakry chmarę lodowych ptaków, pełniących rolę samonaprowadzających pocisków, które nie porzucą celu, dopóki nie zostaną zniszczone lub dopóki nie trafią swojego celu. Technikę można wykonywać na kilku celach naraz.
Ranga: C
Czas: 15h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5% - za 5. ptaków
Hyouton, Hiken no Jutsu
Technika Lodowych Ostrzy. Jutsu polega na stworzeniu chmary lodowych odłamków, które falą lecą we wskazanym przez wykonującego kierunku, dewastując w małym stopniu wszystko na swojej drodze. Technika wymaga zawiązania kilku pieczęci.
Ranga: C
Czas: 19h
C - 6%, B - 5%, A - 4%, S - 3% - Za 10 otrzy.
Hyouton, Hyouro no Jutsu
Technika Lodowych Brył. Polega na uwięzieniu przeciwnika w lodzie. W tym celu wykonujący po zawiązaniu kilku pieczęci dotyka dłonią ziemi, przez co w dowolnym miejscu przez niego widocznym z ziemi wyrastają lodowe odłamki, pochłaniające cel i unieruchamiające go. Zaletą techniki jest to, że w razie niepowodzenia można kontynuować technikę, tworząc coraz to kolejne bryły. Po zamrożeniu jednego celu można przejść od razu do kolejnego.
Ranga: B
Czas: 23h
B - 5%, A - 3,5%, S - 2,5%
Hyouton, Hyoukabe no Jutsu
Technika Lodowego Muru. Potężne Jutsu defensywne. Polega na stworzeniu wielkiej, bardzo wytrzymałej lodowej bryły w dowolnym, widzianym przez wykonującego miejscu. Wymaga zawiązania kilku pieczęci i dotknięcia dłonią ziemi.
Ranga: B
Czas: 26h
B - 6,5%, A - 5%, S - 3%
Hyouton, Nadare no Jutsu
Jutsu polegające na stworzeniu śnieżnej lawiny, przygniatającej i unieruchamiającej wszystkie cele w swoim polu rażenia. Stworzenie takiej fali wymaga jednak zawiązania szeregu pieczęci.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 7%, A - 6%, S - 4.5%
Hyouton, Hen'i Mizu no Jutsu
Technika Mrożenia. Jutsu dające ogromne możliwości bojowe. Postać znająca tą technikę potrafi dowolnie przemieniać wodę w lód w mniejszym lub większym stopniu. Jednak im większa ilość wody, tym więcej chakry potrzeba, aby zamrozić tę ciecz. Technika ma bardzo wiele zastosowań. Można np. zamrozić technikę Suiton skierowaną na wykonującego czy też zwiększać obrażenia własnych technik wody.
Ranga: A
Czas: 34h
A - 10%, S - 5%
Hyouton, Rouga Nadare no Jutsu
Technika Wilczej Lawiny. Polega mianowicie na sprowadzeniu przez wykonującego lawiny, poprzedzonej przez stado lodowych, tratujących wszystko, wielkich wilków.
Ranga: A
Czas: 36h
A - 7%, S - 5,5%
Hyouton, Itsukaku Hakuegei
Technika Lodowego Walenia. Potężna technika, mająca dużą siłę rażenia. Polega na stworzeniu lodowego walenia z rogiem na głowie, który wynurza się z ziemi, a następnie opada tam, gdzie wskaże wykonujący. W efekcie jutsu niszczy sporą część terenu.
Ranga: A
Czas: 45h
A - 15%, S - 10% oraz
Perfekcji Hyouton
Hyouton, Haryuu Mouko
Technika Lodowego Tygrysa Szablozębnego. Po wykonaniu pieczęci, wykonujący tworzy lodowego tygrysa szablozębnego, zmieniającego się w lodowy pocisk, który po chwili zamraża swój cel.
Ranga: A
Czas: 40h
A - 7%, S - 5%
Hyouton, Kokuryuu Boufuusetsu
Technika Mrocznego Smoka Wiecznych Lodów. Jutsu polega na wypuszczeniu z ręki czarnego, lodowego smoka, mającego ogromną siłę niszczenia, którym wykonujący dowolnie steruje. Wymaga zawiązania długiego szeregu pieczęci.
Ranga: A
Czas: 45h
A - 25%, S - 12% oraz wymaga
Perfekcji Hyouton
Hyouton, Souryuu Boufuusetsu
Technika Mrocznego Smoczego Tornada Wiecznych Lodów. Tym razem technika polegająca na wypuszczeniu z obydwu dłoni lodowych, czarnych smoków, które po zadaniu jednego ataku łączą się, tworząc wielkie czarne tornado, niszczące wszystko na swojej drodze.
Ranga: S
Czas: 55h
S - 20% oraz wymaga
Perfekcji Hyouton
By Noana & Santana & Ansha
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin