FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ryo
Wysłany: Wto 22:22, 13 Sty 2009
Temat postu: Hachimon Tonkou (Osiem bram chakry)
W Przepływie obiegowym czakry znajduje się Osiem Bram. Mają one za zadanie kontrolować czakrę. Po długim treningu kontroli własnego ciała zdolny ninja jest w stanie je otworzyć. Tym sposobem jego moc powiększa się o wiele razy. Jednak gdy efekt "doładowania" minie, wykonujący staje się niezdolny do najmniejszego ruchu.
Kaimon - Pierwsza Brama (Brama otwarcia)
Ta brama zwalnia limity mięśni i mózgu. Siła i szybkość wzrasta pięciokrotnie. Wzrasta nam o 15% chakry a gdy tą brame wyłączymy to czujemy ogromne zmęczenie. Dopalenie trwa dwie nasze tury.
Ranga technik: B
Czas: 40h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Kyuumon - Druga Brama (Brama Energii)
Zwalniają się limity wytrzymałości i mózgu. Użytkownik czuje się wypoczęty, jest zdolny do walki. Wzrasta nam o 25% chakry. Dopalenie trwa dwie nasze tury.
Ranga technik: A
Czas: 60h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Seimon - Trzecia Brama (Brama Życia)
Po otwarciu tej bramy, zwalniane są limity systemu nerwowego. Wytrzymałość zwiększa się jeszcze bardziej Ciało shinobi zmienia swój naturalny kolor na czerwony. Po otwarciu zyskujemy 50% chakry. Dopalenie trwa dwie nasze tury.
Ranga technik: A
Czas: 80h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Shoumon - Czwarta Brama (Brama Ran)
Zwalniają się limity płuc, dzięki czemu ciało ninja może pobierać więcej tlenu. Wszystkie rany, które zostały nam zadane, ulegają zagojeniu. Po otwarciue zyskujemy 70% chakry. Dopalenie trwa dwie nasze tury.
Ranga technik: A
Czas: 100h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Tomon - Piąta Brama (Brama Lasu)
Ta brama zwalnia limity uwalniania się chakry. Użytkownik zyskuje szybkość równą prędkości dźwięku. Możemy odbijać się od powietrza. Po otwarciu zuskujemy 100%. Dopalenie trwa dwie nasze tury.
Ranga technik: A
Czas: 120h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Keimon - Szósta Brama (Brama Widoku)
Wytrzymałość i siła użytkownika zwiększają się jeszcze bardziej. Ataki są niewyobrażalnie szybkie i potężne. Otrzymujemy po otwarciu 150% chakry. Dopalenie trwa jedną naszą turę.
Ranga technik: S
Czas: 140h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Kyoumon - Siódma Brama (Brama Szaleństwa)
Po otwarciu tej bramy limity z jakimi ciało shinobi może się poruszać zwalniają się. Użytkownik zyskuje niewyobrażalną siłę i wytrzymałość. Otrzymujemy 200% chakry. Dopalenie trwa jedną naszą turę.
Ranga technik: A
Czas: 160h oraz wymaga
talentu Taijutsu
Shimon - Ósma Brama (Brama Śmierci)
Ta brama znajduje się w sercu. Pozwala ona na użycie całej energii organizmu. Praca serca wrasta maksymalnie, a pozostałe bramy przekraczają swój limit. Po otworzeniu wszystkich ośmiu bram, shinobi jest zdolny uzyskać tymczasowo moc większą niż Kage. Ale ten shinobi będzie musiał... zginąć. Po otwarciu otrzymujemy 300% chakry. Dopalenie trwa jedną naszą turę.
Ranga technik: A
Czas: 180h oraz wymaga
talentu Taijutsu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin