Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Ninjutsu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Rangi "S"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:26, 14 Sty 2009    Temat postu: Ninjutsu

Ninjutsu rangi "S"

Shoushitsu

Bardzo trudna technika teleportacji. Robimy ją bardzo szybko, więc można uciec praktycznie w każdym momencie z pola walki, a technika wygląda tak, że wsysa nas jakby małą dziura i po chwili znikamy.

Czas nauki: 80h oran wymagany talent Ninjutsu
S - 25%

Hiraishin no jutsu

Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.

Czas nauki: 110h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 17%

Shouten no jutsu

Poświęcając ludzi i tworząc z nich idealne kopie innych członków Akatsuki, łącznie z ich unikalnymi broniami i technikami. Siła klona zależy od ilości danej mu czakry (za pierwszym razem było jej 30%)

Czas nauki: 95h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 15% + ilość chakry oddanej kolowi.

Raigou senjusatsu

Wpierw chwilę się skupiamy. Nad nami tworzy się poświata jakiegoś bożka z dużą ilością rąk. Następnie bożek znika, a wszystkie ręce atakują naszego przeciwnika zadając mu masakryczne obrażenia. Nie można przewidzieć jak dana pięść zaatakuje(no chyba, że Sharingan). Podejść do nas jest bardzo trudno.

Czas nauki: 200h oraz wymagany talen Ninjutsu
S - 10% uaktywnienie + po 3% za każdą ręke.

Kekkaimon, Gofuu jutsu, Hachimon heijou

Technika zaczyna się od tego, że: Przed naszymi stopami znajduje się rysunek dosyć dokładny jakieś wioski, lub czegoś to tego podobnego. Wykonujemy masę pieczęci(Naprawdę sporo). Po wykonaniu pieczęci przykładamy obie ręce do rysunku. Wymawiamy nazwę techniki, a po chwili na obszarze wioski pojawiają się 4 wielkie posągi, jakby tego nie nazwać jest to duże. Są one rozmieszczone na: wschodzie, zachodzie, północy i południu danej wioski, lub dużego obszaru. Gdy posągi już uzyskają swoją wielkość od każdego z nich zaczyna się tworzyć bariera ochronna w okół całej wioski, lub danego jakiegoś obszaru jeśli nie chodzi o wioskę. Jedynie użytkownik tej techniki i osoby z nim towarzyszące mogą przechodzić swobodnie przez barierę.

Jutsu na razie nie dostępne do nauki

Oodama Rasengan

Ulepszona wersja Rasengana. Dzięki temu, że klon nas wspomaga przy ataku kula z czakry zwiększa swoją rotacje i siłę. Jedna osoba nie jest w stanie utrzymać tej techniki.

Czas nauki: 90h oraz wymagany talent Ninjutsu

S - 35%


Shikanashi no Jutsu

Technika sprawiająca, że nasze ciało na kilka sekund jest przeźroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Jutsu może być użyte tylko raz w czasie walki. W przeciwnym razie nasze ciało nie wróci do pierwotnej materii.

Czas nauki: 130h oraz wymagany talent Ninjutsu

S - 10%


Souja Sousai no Jutsu

Technika polega na włożeniu swojej dłoni w dłoń swojego przeciwnika. Po skupieniu czakry po chwili przeciwnik umiera a wraz z nim użytkownik Jutsu.

Jutsu na razie nie dostępne do nauki


Hansen Shigai no Jutsu

Technika polega na przeniesieniu swojej duszy do innego ciała. Chcąc użyć tej techniki trzeba poświęcić żywego człowieka do którego ciała mamy wstąpić. Po "przeprowadzce" do innego ciała dusza tego człowieka umiera a nasz stare ciało umiera.

Jutsu na razie nie dostępne do nauki


Kuchiyose: Edo Tensei

Jutsu polega na przywołaniu duszy umarłego i w pełni jej kontrolowanie. Aby dusza miała ciało należy poświęcić ciało które staje sie dla niej pojemnikiem. W takiej formie przywołany odzyskuje już swój prawdziwy wygląd.

Jutsu na razie nie dostępne do nauki


Ninpou Shisha Kugutsu

Inaczej nazywana techniką "martwej kukły". Do jej wykonania potrzebne są 2 żywe osoby (+ wykonujący technikę). Technika pozwala połączyć ze sobą te ciała i stworzyć jednego silnego "potwora" który ma wiedzę i umiejętności wszystkich poświęconych. Techniki nie można cofnąć. Po raz pierwszy techniki tej użył Orochimaru używając ciał Arashiego, Kamikiri i Kagerou.

Jutsu na razie nie dostępne do nauki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Rangi "S" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin