Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Katon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Żywiołowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:04, 15 Sty 2009    Temat postu: Katon



Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.

Katon, Hikyuu no Jutsu

Jest to jedna z najbardziej podstawowych, przez to jedna ze słabszych, technik elementu ognia. Po zawiązaniu kilku prostych pieczęci, wykonujący gromadzi chakrę w płucach, którą wyprowadzamy na zewnątrz przez usta, w postaci ognistej kuli. Powstały pocisk ma średni zasięg, ale szybko się przemieszcza, dzięki czemu technika może zaskoczyć wroga.

Ranga: D
Czas: 8h
D - 4%, C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%

Katon, Endan

Jutsu wzorowane na podstawowym Katon, Hikyuu no Jutsu, z wprowadzoną modyfikacją. Mianowicie wypuszczane z ust płomienie obejmują większy obszar, ale nie są zbyt skupione dzięki czemu obejmują one większy obszar działania, ale kosztem zadawanych obrażeń.

Ranga: C
Czas: 12h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Katon, Kasumi Enbu no Jutsu

Jedna z niewielu technik Katon o, w większości przypadków, taktycznym zastosowaniu. Polega na wypluciu z ust ognistych płomieni, które osiadają na ziemi i palą się tak długo, dopóki wykonujący będzie chciał i o ile starczy mu na to chakry. Poza tym może nimi dowolnie sterować, a ogień porusza się w błyskawicznym tempie. Jest wiele zastosowań tej techniki. Niektóre z nich to zagrodzenie wrogowi drogi; otoczenie się pierścieniem ognia w celu ochronnym lub chociaż otoczenie wroga płomieniami, aby nie uciekł; a nawet jest używana do najprostszego celu, czyli zwykłego ataku. Podobnie jak większość technik Katon, wymaga złożeniu kilku pieczęci oraz skupienia chakry w płucach.

Ranga: C
Czas: 16h
1 tura kontroli ognia C - 2%, B - 1,5%, A - 1%, S - 0,5%

Katon, Housenka no Jutsu

Technika polega na wypuszczeniu kilku-kilkunastu ognistych kul, zwanych "kwiatami feniksa". Po zawiązaniu pieczęci, gromadzimy w naszych płucach chakrę, a następnie wyprowadzamy ją ustami na zewnątrz, formując z nich ogniste kule. Zaskakujący dla wielu przeciwników może być fakt, że jednocześnie z wypluciem kul, można rzucić małą bronią taką jak kunaie, czy shurikeny, które chowają się w ognistych kulach, przez co powodują większe obrażenia i są zaskakujące.

Ranga: C
Czas: 19h
1 kula ognia C - 2%, B - 1,5%, A - 1%, S - 0,5%

Katon, Karyuudan no Jutsu

Nie bez powodu inaczej zwany "miotaczem ognia". Jak większość technik tego żywiołu wymaga pieczęci i skupienia chakry w płucach, a następnie wypluciu jej. Cechą charakterystyczną tej techniki jest stosunkowo daleki zasięg jak na technikę Katon.

Ranga: C
Czas: 23h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 1,5%

Katon, Goukakyuu no Jutsu

Potężniejsza odmiana Katon, Hikyuu no Jutsu. Dzięki zgromadzeniu większych ilości chakry, możliwe jest stworzenie o wiele większej płomiennej kuli, która tym razem może spowodować naprawdę poważne zniszczenia. Technika nie bez powodu zwana jest "techniką kuli ogromu ognia". Wymaga zawiązania szeregu pieczęci, co znacznie spowalnia jej wykonanie.

Ranga: B
Czas: 28h
B - 5%, A - 4%, S - 3%

Katon, Daiendan

O wiele potężniejsza wersja techniki Katon, Endan. Dzięki zwielokrotnieniu ilości dawanej chakry obszar działania płomieni kilkakrotnie się zwiększył, a także same płomienie zostały bardziej skupione, dzięki czemu zadają o wiele więcej obrażeń niż Katon, Endan. Wciąż jednak nie równają się mocą z technikami pokroju Katon, Goukakyuu no Jutsu. Istnieje bardzo mała szansa, że ktokolwiek uniknie tej techniki. Zaletą Katon, Daiendan jest bardzo szybki, jak na technikę tak wysokiej rangi, czas wykonania.

Ranga: B
Czas: 32h
B - 5%, A - 4%, S - 3%

Katon, Hai seki shou

Technika żywiołu ognia użyta przez Asumę przeciwko jednemu z członków Akatsuki. Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu. Po zakończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia. Technika może poparzyć człowieka do tego stopnia, że nie będzie on w stanie się normalnie poruszać.

Ranga: B
Czas: 34h
B - 6%, A - 5%, S - 3,5%

Katon, Ryuusei no Jutsu

O wiele silniejsza i skuteczniejsza wersja Katon, Housenka no Jutsu, pozbawiona jednak zalety wynikającej z możliwości ukrycia w ognistych kulach ognia. Ogniste pociski, wystrzeliwane z naszych ust po zawiązaniu pieczęci i skupieniu chakry w płucach są mniejsze, bardziej aerodynamiczne, szybsze, a przede wszystkim wybuchają po zderzeniu. Niestety to wszystko ma odbicie na ich kosztach chakry, które są dosyć duże jak na taką technikę. Technika zwana też "techniką meteorów".

Ranga: B
Czas: 36h
1 kula ognia B - 3%, A - 2%, S - 1%

Gamayudan

Po paru pieczęciach z naszych ust wylatuje olej. Jeżeli druga osoba zna jakąś technikę Katon można je połączyć i stworzyć Gamayu Endan.

Ranga: B
Czas: 37h
B - 5%, A - 3%, S - 2,5%

Katon, Kasumi Enbu no Jutsu

Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię. Podpalenia jedyniae są groźne.

Ranga: B
Czas: 38h
B - 5, A - 4%, S - 2,5%

Katon, Karyuu Endan

Technika z wyższej półki, którą niewiele ludzi było zdolnych opanować. Standardowo jak przy tego rodzaju technikach, po zawiązaniu pieczęci należy skupić chakrę w płucach, biorąc jednocześnie głęboki wdech, po czym wypuszcza się z ust i podpalone powietrze, jak i chakrę zmienioną w płomienie w formie długiego strumienia ognia. Efektywność techniki w dużej mierze zależy od tego, ile chakry nagromadzimy, choć zazwyczaj nie trzeba jej zbyt wiele, żeby tą techniką unieszkodliwić wroga. Wadą tej techniki jest jej powolny czas przygotowania.

Ranga: A
Czas: 39h
A - 6%, S - 3%

Katon, Maguma Nagare

Zaawansowane Jutsu ognia, różniące się nieco od pozostałych. Tym razem, skupiając chakrę w płucach nie wytwarzamy ognistych płomieni, lecz wrzącą magmę, która stygnie dopieo po dostaniu się na zewnątrz ciała. Technika jest niebezpieczna zarówno dla wroga, jak i atakującego. To właśnie jej największa wada: rani także używającego tej techniki, paląc go od środka, podczas jej wykonywania. Wykonujący po zawiązaniu szeregu pieczęci wypluwa z ust strumień magmy, która po kilku chwilach zasycha i oprócz mocnego oparzenia celu może go unieruchomić.

Ranga: A
Czas: 40h
A - 4%, S - 3%

Katon, Ryuuka no Jutsu

Jedno z silniejszych i najbardziej niszczycielskich technik, używane przez elitę shinobi specjalizujących się w tym żywiole. Technika polega na rozgrzaniu swojego ciała do bardzo wysokiej temperatury, a następnie na wystrzeleniu jej w kierunku wroga. Ponieważ jest ona tak duża, podpala po drodze powietrze, dzięki czemu jest wrażenie, że wykonujący emituje płomienie z całego ciała. Do wykonania techniki potrzebne jest kilkanaście pieczęci. Technika jest tak silna, że potrafi się przebić nawet przez bardzo twarde i grube ściany. Można ją także wykonać, przesyłając temperaturę po jakimś dobrym przewodniku ciepła np. metalowej lince. Gdy przeciwnik jest nią, np. owinięty, a wykonujący użyje Ryuuka no Jutsu wysyłając temperaturę po linkach, to technika zawsze trafi.

Ranga: A
Czas: 42h
A - 5%, S - 3,5%

Katon, Hinote no Jutsu

Jedna z szybszych i silniejszych technik, a dla silnych shinobi niemal błyskawiczna. Wykonujący przykłada ręce do ziemi i kumuluje w nich chakrę. Następnie zmienia ją w płomienie i rozprowadza po ziemi. W efekcie powstaje bardzo silny pożar.

Ranga: A
Czas: 44h
A - 8%, S - 5%

Katon, Gouryuuka no Jutsu

Kolejna technika wymagająca szeregu pieczęci i skupienia chakry w płucach, jednak tutaj płomienie przybierają postać smoczej głowy i stąd właśnie wzięła się nazwa techniki. Wystarczy, że wybierzemy cel, a smok będzie się kierował dokładnie na niego, więc szansa na uniknięcie smoka zależy tylko i wyłącznie od zdolności wroga.

Ranga: A
Czas: 46h
A - 10%, S - 6% oraz Perfekcja Katon

Katon, Gamayu endan

Osoba siedząca na żabie wykonuje jedną z technik ogniowych Katon. Następnie żaba wypluwa dość dużą ilość oleju. W połączeniu, powstaje o wiele większy strumień ognia pozwalający bardziej osłabić przeciwnika.

Ranga: A
Czas: 50h
A - 4%, S - 3% oraz wymagany podpis na zwoju żab

Katon: Ninpou hibashiri

Wokół wykonawcy na ziemie tworzą się dwa ogniste koła, po czym z dwóch stron ogień po ziemi od kół okrąża przeciwnika/ów. Tworząc dużą ścianę ognia, uniemożliwia poruszanie się.

Ranga: A
Czas: 55h
A - 6%, S - 4%

Katon, Zukkoku

Jak na technikę tak wysokiej rangi przystało, jest ona jedną z najgroźniejszych wymyślonych technik. Polega na przygotowaniu w płucach, a następnie wypluciu na pole bitwy ciągle przygotowywanej lawy, która zalewa wielki obszar i doszczętnie go niszczy. Z wroga, który bezpośrednio miał kontakt z techniką zazwyczaj nie zostaje nawet popiół. Technika ma jednak bardzo dużą wadę - proces jej wykonywania jest bardzo długi.

Ranga: S
Czas: 65h
S - 10% oraz Perfekcja Katon

Katon, Haikedo

Jedyna technika Katon do ataku bezpośredniego, co nie oznacza, że jest słaba. Wręcz przeciwnie, jest jedną z lepszych, niestety, prawie nigdy nie używanych ze względu na jej poziom trudności. Nie wymaga pieczęci, wymaga jednak bardzo silnego, czasochłonnego i stabilnego skoncentrowania chakry w jednym miejscu i zmienieniu jej w ognistą kulę. Płomienie w niej są tak ściśnięte, że wystarczy dotknąć czegoś twardszego, aby kula wybuchnęła i pochłonęła średni obszar w potężnej eksplozji. Jest to jedna z wad tej techniki: po zaatakowaniu wroga obrywa zarówno on, jak i my.

Ranga: S
Czas: 70h
S - 12% oraz Perfekcja Katon

Katon, Makairai no Jutsu
Zdecydowanie najsilniejsza technika Katon. Zużywa całą dostępną nam chakrę i to w zależności od jej ilości powoduje zniszczenia. Po skupieniu całej chakry i ściśnięciu jej w płucach uwalnia się ją za pomocą ust w postaci bardzo skondensowanego ognistego strumienia, który zwęgla wszystko, co znajduje się przed wykonującym w promieniu kilkuset metrów. Niestety, techniki tak potężne jak ta mają wady. Przy użyciu tego ataku nasze ciało zostaje bardzo uszkodzone lub umieramy.

Ranga: S
Czas: 80h
S - 95% oraz Perfekcja Katon


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Pią 0:21, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Żywiołowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin