Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Kugutsu Shop

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:37, 18 Sty 2009    Temat postu: Kugutsu Shop

Kugutsu Shop
Oto jedyny w swoim rodzaju sklep dla wszystkich twórców marionetek. To właśnie w tym miejscu można zakupić zarówno marionetki, jak i części do nich. Tutaj też można uzupełnić wszelkie braki w arsenałach swoich "pustych pociech". Choć na pierwszy rzut oka miejsce przypomina bardziej pracownię cieśli, to jednak przy bliższej znajomości, można tutaj odkryć nieskończone możliwości projektowania i wykonywania kukiełek. Jest to również miejsce gdzie można złożyć zamówienie na zaprojektowane (i zaakceptowane już przez Adminów) przez siebie lalki lub też można je tu wykonać samodzielnie.

Kukiełka Hiruko

Hiruko
Jest to jeden z prototypów ludzkiej marionetki największego Mistrza Marionetek. Jest to kolejna marionetka w stylu amfibii. pozwala bowiem, by kontroler znajdował się w środku, chroniony ciężkim i niezwykle wytrzymałym pancerzem, wyglądem przypominającym maskę. Wśród całego arsenału jakim dysponuje ta niezwykle sprawna marionetka, szczególną uwagę należy zwrócić na metalowy ogon o niezwykłych zdolnościach ruchowych, który w połączeniu z całkowitą długością ponad 10 metrów, daje wręcz nieograniczone pole działania. Zaopatrzony w ostre zatrute zakończenie, doskonale nadaje się zarówno do ataku, jak i obrony. Znane są również zastosowania pośrednie, których jedyną granicą są umiejętności kontrolera. Drugą znaczącą bronią jest głowa, a właściwie to co się w niej znajduje. Jest to niezwykle sprawny mechanizm, maszynowej wyrzutni trujących igieł, zdolny strzelać niewyobrażalnymi ilościami igieł i to bez konieczności przerywania ostrzału. Ostatnią, a zarazem najbardziej tajemniczą bronią tej marionetki jest lewa ręka, zaopatrzona w jedyny i nie występujący oryginalnie w żadnej innej lalce mechanizm torpedowy. Taki pocisk to w rzeczywistości wyrzutnia wyrzutni, ponieważ gdy tylko osiągnie niezbędny dystans, wystrzeliwuje w przeróżnych kierunkach specjalne bloczki, które lecąc przed siebie otwierają się, uwalniając w sposób antyschematyczny chmary zatrutych igieł. Hiruko jest przykładem jednej z doskonalszych marionetek, zdolnych samodzielnie pokonać całe oddziały ninja.
Cena: 4000 Y /sztuka


10 Kukieł Chikamatsu

Oto zestaw dziesięciu bojowych kukiełek, stworzonych przez pierwszego z Mistrzów Marionetek, Chikamatsu Monzaemon. Każda z nich posiada swoje unikatowe zdolności, a ich siłę można określić jako dobrze zorganizowanej armii, zdolnej do wygrania samodzielnie całej bitwy.

Kukiełka #1
Marionetka której podstawowymi cechami jest brutalna siła i niezwykła wytrzymałość. Jako typ siłowy, twór ten idealnie nadaje się do czołowego natarcia, bez problemów dziesiątkując wroga i jego bronie.
Cena: 7000 Y /sztuka


Kukiełka #2
Defensywny odpowiednik numeru 1. Idealna do odpierania wszelkiego rodzaju ataków, wymierzonych zarówno w lalki, jak i w lalkarza.
Cena: 7000 Y /sztuka


Kukiełka #3
Ta marionetka jako jedyna posiada zapieczętowaną w ustach broń, zdolną do zapieczętowania każdego przeciwnika. Wypuszczając specjalną pieczęć z ust, umożliwia walczącemu rzucenie jej w przeciwnika, przytwierdzenie go do ściany lub podłoża i zapieczętowaniu jego zdolności.
Cena: 5000 Y /sztuka


Kukiełka #4
Jedna z trzech kukiełek niezbędnych do wykonania specjalnej techniki pieczętującej w której obszar między kukiełkami zmienia się w czarną dziurę, pochłaniając wszystko co znajdzie się w zasięgu jej działania. Wymagana współpraca z szóstą i ósmą marionetką. Czwórka stanowi górny wierzchołek trójkątnego układu lalek.
Cena: 4000 Y /sztuka


Kukiełka #5
Ta bojowa kukiełka ma za podstawową broń specjalny zestaw czterech wirujących ostrzy, wzmocnionych chakrą, które niczym piła tną wszystko na swojej drodze. Prócz tego marionetka ta posiada możliwość współdziałania z kukiełką numer dziewięć.
Cena: 5000 Y /sztuka


Kukiełka #6
Kukiełka konieczna do wykonania techniki Sanbou Kyuukai. Współpracuje z kukiełkami cztery i osiem. Stanowi dolny lewy róg tworzonej z nimi piramidy.
Cena: 4000 Y /sztuka


Kukiełka #7
Kolejna z lalek bojowych, której podstawową bronią jest długi obosieczny miecz. Kukiełka ta ma niezwykle rozwinięte zdolności ruchowe, które doskonale sprawdzają się przy rozcinaniu szeregu przeciwników.
Cena: 7000 Y /sztuka


Kukiełka #8
Ostatnia z trzech kukiełek potrzebnych do techniki Sanbou Kyuukai. Współpracując z kukiełkami sześć i cztery, znajduje się w prawym dolnym rogu, tworzonej przez nie piramidy.
Cena: 4000 Y /sztuka


Kukiełka #9
Druga kukiełka z duetu, współpracująca z kukiełką numer pięć. Posiada ona w ramieniu łańcuch, który pozwala na interakcję z drugą kukłą i unieruchamianie przeciwników. Choć sama nie jest zbyt silna to jednak z Piątką, może okazać się niezwykle silną bronią.
Cena: 5000 Y /sztuka


Kukiełka #10
Ostatnia z kompletu dziesięciu marionetek. Jej główna broń jest ukryta w otworach, rozlokowanych na głowie. To właśnie ukryte tam kolce, pozwalają zaatakować przeciwnika.
Cena: 6000 Y /sztuka


Marionetka Karasu

Marionetka Karasu bojowa najwyższej klasy, stanowiąca przedstawiciela trybu ofensywnego. Stworzona przez jednego z największych Mistrzów Marionetek, stała się niezwykle śmiercionośną bronią. Posiada trzy pary kończyn z czego dwie zakończone są chwytnymi dłońmi. To właśnie w tych dwóch parach ramion kryje się najgroźniejszy arsenał. Zbudowane z wielu fragmentów, połączonych stawami, ramiona mogą wystrzelić w stronę przeciwnika, podwajając swoją długość, ciasno go oplatając i udusić. Prócz tego w ostatniej części, tuż przy nadgarstku znajduje się specjalny mechanizm wysuwający zatrute ostrza, kształtem przypominające długie noże do rzucania. Mogą się one szybko wysuwać, zaskakując przeciwnika, a odginające się swobodnie nadgarstki, utrudniają ocenę odległości do ostrza. Kolejna broń zawarta w tych kończynach to odpowiednio wyrzutnia bomb z trującym gazem, umieszczona w drugim segmencie ramion i wyrzutnia zatrutych igieł, ukryta umieszczona w podobnym miejscu na górnej parze kończyn (specjalna skrytka odsłania mały wylot szybkostrzelnego mechanizmu igieł). Prócz tego na torsie Karasu ukryte są ostrza, przypominające rozsunięte żebra, mogące się wysunąć i przygwoździć do przeciwnika. Ten kto jednak sądził, że najgroźniejsze bronie marionetki znajdują się w jej kończynach, nie wziął pod uwagę głowy Karasu, przystosowanej do szybkostrzelnego „wypluwania” z ust kunai’ów lub noży. Prócz tego posiadanie trzech ruchomych oczy, doskonale potrafi dezorientować przeciwnika, gwarantując element zaskoczenia. W jednym z dolnych oczodołów, znajduje się mała kamera, zdolna przy pomocy odpowiedniego połączenia chakrą, przekazać obraz władającemu marionetką. Ten cały arsenał doskonale przygotowuję Karasu do walki zarówno na mały i średnim dystansie. Posiada ona jednak jeszcze jedną cechę, którą można określić jako rozłączność kończyn. Marionetka ta pozwala bowiem na odłączenie wszystkich trzech par kończyn oraz głowy i wysunięcie z nich rozkładanych ostrzy oraz w przypadku głowy, teleskopowych szpikulców. Jeden z nich wysuwa się właśnie ze złoączenia głowy z torsem, natomiast drugi po uprzedni „rozwarciu” twarzy kukiełki. Ta forma z ostrzami w miejscach złączeń z torsem, pozwala wykorzystać każde z tych ostrzy jako oddzielną broń. Ważnym aspektem jest fakt, że nawet po odłączeniu głowa nie traci możliwości strzelania kunai’ami, a kończyny nie tracą chwytności i możliwości do wysuwania ostrzy, czy też strzelania igłami. Ten tryb rozłączny może być niezwykle skutecznie wykorzystany, przy zastosowaniu marionetki Kuroari. Ważnym aspektem jest fakt, że każda z broni Karasu pokryta jest niezwykle szybko działającą trucizną, co zwiększa jej bojowość, ograniczając walkę do konieczności choćby najdrobniejszego zranienia przeciwnika. Śmierć od trucizny nie następuje natychmiast, choć objawy takie jak zawroty głowy, paraliż, czy zaćmienie, występują gdy tylko trucizna trafi do krwioobiegu. Posiada również możliwość modyfikowania swoich mechanizmów.
Poczatkowa lalka dla kazdego.


Marionetka Kuroari

Marionetka Kuroari bojowa najwyższej klasy, stanowiąca przedstawiciela trybu pułapki-więzienia. Stworzona przez jednego z największych Mistrzów Marionetek, stała się niezwykle śmiercionośną bronią, szczególnie jeśli stosowana jest wraz z marionetką Karasu. W przeciwieństwie do tej wspomnianej przed chwilą Kuroari posiada aż cztery pary kończyn z czego trzy pary są chwytne. Kolejnym różniącym aspektem jest fakt, że tam marionetka posiada znacznie większy tors, którym w tym wypadku służy jako pułapka. Zabezpieczony stalowymi zamkami brzuch lalki, posiada specjalne szczeliny w które z powodzeniem wchodzą rozkładane ostrza w kończynach Karasu. Marionetka może pochwycić do więzienia przeciwnika na trzy różne sposoby. Pierwszy to zaczajenie się na niego od tyłu i zwyczajne wrzucenie go tam. Drugi polega na wykorzystaniu do tego celu trzech par ramion o budowie takiej jak ramiona Karasu, zdolne do wydłużania się i oplatania przeciwnika. Natomiast trzeci to wytworzenie swobodnych nici chakry z wnętrza torsu, pochwycenie nawet uciekającego przeciwnika i wciągnięcia go do środka, jakby był marionetką. Dodatkowym mechanizmem są ostrza, które przylegają po wewnętrznej stronie korpusu i działają niczym nożyce, tnąc zawartość „więzienia”. Jedynym widocznym objawem tej drastycznej broni jest niewielkie wysunięcie fragmentów ostrzy po zatrzaśnięciu się ich. Można je wtedy wtedy chwilowo dojrzeć między złączeniami kolejnych fragmentów korpusu. Należy nadmienić, iż zarówno Karasu jak i Kuroari są bardzo wytrzymałe i odporne na większość zwykłych ataków. Mogą również podlegać podstawowym technikom takim jak „Podmiana” czy „Przemiana”. Należy wspomnieć również iż wszystkie trzy pary ramion Kuroari posiadają również wyrzutnie trujących igieł, umieszczone w ten sam sposób co w przypadku Karasu. Kolejnym podobieństwem jest rozłączna forma, której można użyć, do uzyskania jak przy Karasu kolejnych rozkładanych ostrzy. To samo tyczy się również głowy w której jednak przypadku teleskopowe ostrze jest jedno, umieszczone na złączeniu głowy i korpusu. Ostatnim mechanizmem tej marionetki, jest niezwykle silna wyrzutnia, strzelająca dużą stalową kulą, przypominającą pocisk armatni. Ma ona dużą siłę rażenia i może się przebić, przez nawet spory pancerz. Otwór wylotowy tej broni, znajduje się w jamie ustnej marionetki. Podobnie jak i Karasu, Kuroari posiada możliwość modyfikacji mechanizmów.
Cena: 1500 Y /sztuka


Marionetka Ojca Sasori'ego

Jedna z kukiełek stworzony na podobieństwo rodziców jednego z Mistrzów Marionetek. Prócz zdolności do współpracy z Marionetką Matki Sasori'ego posiada możliwość stworzenia wzmocnionej charką tarczy, zdolnej zablokować nawet silne ataki.
Cena: 2000 Y /sztuka


Marionetka Matki Sasori'ego

Oto druga z kompletu marionetka, której podstawową bronią jest specjalna ząbkowana katana. Współpracując z Marionetką Ojca Sasori'ego, można rozciągnąć miedzy dłońmi obu lalek ostre metalowe żyłki, zdolne nie tylko odeprzeć niektóre ataki, ale i rozcinać nimi przeciwnika.
Cena: 2000 Y /sztuka


Sanshouuo

Kolejna marionetka bojowa o najwyższym poziomie, stworzona przez tego samego Mistrza Marionetek co Karasu i Kuroari. W przeciwieństwie jednak do pozostałych dwóch marionetek, ta pozbawiona jest człekokształtnej formy, jak również wszelkich rodzajów broni. Jest to marionetka typowo defensywna, posiadająca niezwykle wytrzymałą budowę, przypominającą salamandrę. Dodatkowo specjalna podnoszona tarcza, jest wstanie wytrzymać nawet najsilniejsze ataki. Sanshouo posiada niezwykle przydatną zdolność do rozkładania swego rodzaju bunkra, osłanianego przez pancerz, wcześniej wspomnianą tarczę i specjalną narzutę ochronną. Bunkier ten choć pozbawiony możliwości oglądania pola walki od zewnątrz, jest wstanie pomieścić do trzech dorosłych osób. Warto wspomnieć, że obronne zdolności tej marionetki, można wykorzystać również bez wchodzenia do jej wnętrza.
Cena: 2000 Y /sztuka


Wlasne Lalki.

Głowa drewniana: 100y
Głowa z metalowym pancerzem: 200y
Mały tors drewniany (wielkość porównywalna do wielkości sporego psa): 200y
Mały tors z metalowym pancerzem: 300y
Średni tors drewniany (Wielkość - całego - człowieka): 300y
Średni tors z metalowym pancerzem: 400y
Duży tors drewniany (Wielkość dorosłego niedźwiedzia): 400y
Duży tors z metalowym pancerzem: 500y
Ręka/Noga drewniana z 1 stawem: 50y (+ 20y kolejny staw)
Ręka/Noga z metalowym pancerzem z 1 stawem: 100y (+ 20y kolejny staw)
Wyrzutnia shurikenów: 300y
Shurikeny do kukiełki: 5y (szt)
Wyrzutnia senbonów: 250y
Senbony do kukiełki: 2y (szt)
Wyrzutnia kunaiów: 350y
Kunaie do wyrzutni: 10y (szt)
Wyrzutnia bomb: 400y
Bomba z gazem do kukiełki: 10y (szt)
Zbiornik z gazem i rozpylacz: 400y
Ładowanie zbiornika (1 użycie): 30y
Ukryte ostrze: 50y
Zatrucie broni/wyrzutni: 30y
Sznur metalowy (jaki posiadał Sasori w brzuchu): 50y (2m)
Bomba służąca do autodestrukcji (zasię rażenia - 10m): 1000y
Osłona z chakry: 600y
Własny komponent: ?y


Opis marioneket by Saburo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Pon 22:43, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Bazar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin