Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Talenty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:56, 19 Sty 2009    Temat postu: Talenty

Talenty

Wyróżniamy 5 talentów:
Ninjutsu – Styl walki wymagający używania złożonych pieczęci i dużych pokładów chakry. To właśnie dzięki uzdolnieniu w tej dziedzinie, możliwe staje się opanowanie najtrudniejszych i najbardziej niszczycielskich technik poszczególnych żywiołów.
Taijutsu – Styl walki w ręcz. Idealny przeciw genjutsu, doskonale nadający się do walki, gdy trudnością jest korzystanie z chakry, czy pieczęci. Oto styl z którym nawet najlepsi specjaliści od Ninjutsu i Genjutsu mają problemy.
Fuuinjutsu – Styl technik opartych na pieczętowaniu. Jeden z najrzadziej spotykanych, jako jedyny umożliwiający całkowitą kontrolę nad chakrą zarówno w przypadku przeciwnika, jak również tej w najbliższym otoczeniu. Często niedoceniany, pozwala całkowicie zapanować nad zdolnościami przeciwnika, zwyczajnie pieczętując je.
Genjutsu – Przez niektórych określany mianem „nieczystej walki”, styl oparty w całości na zdolnościach psychicznych, pozwalających na różnego rodzaju manipulacje myślami, uczuciami, a nawet wszystkimi zmysłami człowieka. Niewyobrażalnie niebezpieczny, gdy jest niedoceniony.
Meydczny – Oto jedna z najbardziej wymagających dziedzin Ninja. Wiedza zawarta pod tym hasłem wymaga naprawdę wyjątkowych zdolności, owocując później możliwością powstrzymania nawet śmierci. Specjaliści w Jutsu medycznych, będą zdolni uleczyć każdą ranę, zarówno swoją, jak również swoich towarzyszy.
Kenjutsu - Styl walki opary na posługiwaniu się mieczem lub mieczami. Idealny przeciwko taijutsu , gdyż nawet najtwardsza skóra nie powstrzyma dobrze zaostrzonego oręża.

Obowiązkiem każdego gracza, jest dokonać wyboru podczas składania wniosku o akceptację postaci. Dokonanie tego już na samym początku, umożliwi gratyfikację wyboru, którego owocem będzie jedna technika z poziomu o jeden wyższego, dołączona do początkowego arsenału. Dodatkowo każdy z talentów otwiera szerokie możliwości w nauce najtrudniejszych Jutsu z każdej wyżej wymienionych dziedzin.

Prócz wyżej wspomnianych korzyści, wynikających z poszczególnych talentów, dostępne są tak zwane cechy typowe, dokładnie klasyfikujące każdy z talentów. Poniżej zamieszczona lista dokładnie wyjaśnia, która ze specjalności oferuje określone drogi rozwoju.


Ninjutsu:
- Możliwość posiadania dwóch perfekcji żywiołów (w przypadku osób z innym talentem, górny limit wynosi jeden żywioł)
- Szansa na naukę silniejszych technik żywiołowych rangi A i wszystkich rangi S.
- Otrzymanie na początku jednej techniki Ninjutsu, przewyższającej naszą obecną rangę technik o jeden poziom.
- Uzyskiwanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Ninjutsu, niż w przypadku braku talentu do tej dziedziny.


Genjutsu:
- Możliwość nauki technik Genjutsu rangi A, S.
- Otrzymanie na początku jednej techniki Genjutsu, przewyższającej naszą obecną rangę technik o jeden poziom.
- Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Genjutsu, zwiększających niebezpieczeństwo niesione przez tę dziedzinę.


Taijutsu:
- Możliwość korzystania ze wszystkich 8 bram wewnętrznych pokładów chakry.
- Szansa na naukę silniejszych technik rangi A i wszystkich rangi S.
- Otrzymanie na początku jednej techniki Taijutsu, przewyższającej naszą obecną rangę technik o jeden poziom.
- Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Taijutsu, zwiększających nie tylko siłę użytkownika lecz również jego szybkość.


Fuuinjutsu:
- Możliwość nauki technik Fuuinjutsu rangi A, S.
- Umiejętność pieczętowania demonów i chakry zarówno wewnątrz swojego ciała jak również w ciałach innych.
- Otrzymanie na początku jednej techniki Fuuinjutsu, przewyższającej naszą obecną rangę technik o jeden poziom.
- Stosowane techniki Fuuinjutsu są znacznie silniejsze (w większości pozostają niedostępne dla innych osób).


Kejutsu:
- Możliwość posługiwania się 3 mieczami jednocześnie
- Osoby z tym talentem jako jedyne mogą tworzyć swoje techniki oparte na mieczach
- Osoby z tym talentem płacą 1/3 oryginalnej ceny mieczy oraz wymyślonych broni.



Medyczny:
- Możliwość nauki technik rangi A, S.
- Zdolność do nauki alchemii czwartego i piątego poziomu (w tym tworzenie najsilniejszych antidotów i trucizn).
- Stosowanie technik medycznych ze znacznie większymi skutkami, często obejmującymi nie tylko jednostkę, lecz również grupę.

Celem powyższej klasyfikacji shinobich jest zróżnicowanie postaci grających na forum, tym samym wpływające na bogactwo tworzonego z każdym postem Świata Ninja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Pon 23:05, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin